Розробка Landing Page в Києві
Посадкова сторінка (Landing Page) - це не просто односторінковий сайт. Це інтернет-ресурс в основі розробки якого лежить принцип мотивації користувачів до здійснення цільової дії: підписка на розсилку, реєстрація на сайті, зворотний дзвінок, заповнення форми тощо. Простіше кажучи, головне завдання лендингу – перетворити потенційного відвідувача на замовника.
Найпоширенішим варіантом використання Landing Page є логічне продовження рекламної активності: саме на цей ресурс ведуть посилання з інтернет-банерів, контекстної реклами та інших джерел. Часто Landing Page є додатковим інструментом для залучення користувачів на основний сайт.

- індивідуальний дизайн макету в корпоративному стилі
- сторінка з навігаційним скролл-меню
- до 5 блоків з основною інформацією
- форми захоплення інформації від користувачів
Відгуки наших клієнтів
Найпоширеніші запитання
-
Як замовити лендінг?
Замовити лендинг можна, подавши заявку онлайн або за телефоном 067966447. Ми домовимося про зустріч та обговоримо створення ресурсу односторінкового сайту з нуля.
-
Чому варто замовити лендінг у студії Attico?
Замовити лендинг у нас надійно, тому що ми – не просто експерти у створенні та просуванні веб ресурсів з більш ніж десятирічним досвідом, ми – ентузіасти своєї справи, і звикли доводити розробку проектів до досконалості.
-
Створення лендінг ціна?
Замовити лендинг можна за ціною від 10 000 до 20 000 гривень, зв'яжіться з нами, і ми вас проконсультуємо щодо точної вартості розробки, залежно від проекту, односторінковий сайт з нуля. Вартість розробки є вигідною.
-
Чи можливо замовити лендинг із просуванням?
Так. Просування landing page після розробки можливо, але його можна створити за невеликою кількістю запитів.
Створення односторінкового сайту лендинг пейдж
Останнім часом як презентацію рекламних акцій набули поширення односторінкові сайти або лендинг пейдж (landing page). Складаються сайти цього виду з певної послідовності блоків, які мають викликати інтерес у користувача, щоб він зробив дію – зателефонував або заповнив форму замовлення.
З технічного боку створення лендінг пейдж не надто складно, оскільки це односторінковий сайт і контенту на ньому не надто багато. Найголовніше зацікавити покупця, а для цього потрібно добре знати психологію користувачів та розуміти конкурентні переваги. Наприклад, продаючи статуетки з фарфору або ексклюзивну біжутерію варто зробити ставки на емоції та дизайн, у той час як продаючи пилосос, туристичне спорядження або машину, навпаки, необхідно зробити акцент на практичності та функціональності речей.